¤¤¤  لحظات خوبی برای شما آرزومندیم  ¤¤¤

مشاهده پست هاي بدون جواب | نمايش مبحث هاي فعال

نام کاربري:
کلمه عبور:

به یاد داشته باش
فقط در در صفحه اصلی تالار میتوانید از ورود سریع استفاده کنید
درخواست عضویت   ورود 



ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 1 پست ] 
forumtools   forumtools
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: سه شنبه 19 تیر 1397, 5:36 pm 

مورچه تازه وارد

No Avatar
offline


تاريخ عضويت: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397, 2:21 pm

پست ها : 18

تشکر کرده: 0 بار
تشکر شده: 0 بار
تاکتیک های تبلیغاتی ابزارهای نوین برای رونق کسب و کار

امروزه روشهای متنوع و گوناگونی علاوه بر تابلوسازی به شیوه هایی همچون تابلو برجسته یا تابلو چلنیوم در عرصه تبلیغات بوجود آمده است که بسیاری از این روشها را عصر تکنولوژی و اینترنت محیا کرده است و بسیاری نیز به روش سنتی صورت می گیرد . تبلیغات اینترنتی مفهوم گسترده ای است و انواع متفاوتی دارد که در ادامه به بحث در مورد هر یک از انواع این تبلیغات خواهیم پرداخت.
تبلیغات بنری مبتنی بر وب :

این تبلیغات مشابه بیلبورد است . بیلبوردها در جاده ها و بزرگراهها مشاهده می شوند اما بنرهای تبلیغاتی در صفحات وب هنگام وب گردی به چشم می خورند . این بنرها با استفاده از تصاویر و برنامه های چند رسانه ای و انیمیشن با استفاده از نرم افزارهای گوناگون ساخته می شود و در قسمتی از صفحات وب جای داده می شود و با کلیک بر روی آن به صفحه مدنظر لینک می شود .
تبلیغات موقعیتی :

این مدل تبلیغات ابتدا توسط گوگل و سپس یاهو و مایکروسافت مورداستفاده قرار گرفت . این روش از تبلیغات در فضای بازاریابی اینترنتی به صورت کاملا هدفمند و تخصصی طراحی و پیاده سازی شده است . زمانی که کاربر یک مطلب خاصی را جستجو می نماید سیستم های خودکار متن وب سایت مرورگر کاربر را از لحاظ کلید واژه ها اسکن می نمایند و سپس تبلیغاتی را که با محتوای نمایش داده شده به کاربر هماهنگی داشته باشند را به وی نمایش می دهند .
تبلیغات کلید واژه ای :

ابتدا یاهو در این زمینه سرمایه گذاری نمود اما گوگل که بعد از یاهو دست به این نوع تبلیغات زد محبوبیت بیشتری نسبت به یاهو پیدا کرد . تبلیغات کلیدواژه ای عبات است تبلیغات پولی به ازای هر بار کلیک و یا تبلیغات هزینه ای به ازای هر بار فعالیت .
تبلیغات وبلاگی :

وبلاگها روش بسیار کارآمد برای کسب و کارهای اینترنتی هستند . وبلاگ های تبلیغاتی اغلب از تکنیک های بازاریابی موتورهای جستجو بهره می برند که به نتایج بهتری دست یابند .
تبلیغات دسته سیار موسیقی :

این تکنیک تبلیغاتی پروپاگاندست که مقصود آن مجاب نمودن اشخاص برای خرید محصول یا دریافت خدمات می باشد . اجرای این نوع تبلیغات مصرف کننده را وادار می سازد که در مورد محصول یا خدمت اندکی تامل نماید و یا در مورد آن کنجکاوی به خرج دهد و سوال بپرسد . بنابراین این نوع تبلیغ یک استراتژی است که می تواند در هر رسانه ای به صورت چاپی یا الکترونیک و یا پخش گسترده مورد استفاده قرار گیرد .
تبلیغات تشویقی :

در این شیوه از تبلیغات با استفاده از توزیع هدایای تبلیغاتی و تشویقی اقدام به جلب توجه می نمایند و به ترویج کالاها و خدمات می پردازند .
استفاده از شخصیت ها و نام های برند :

در عصر امروز برای استفاده از روش های جدید تبلیغات به جای انتقاد ، از تکنیک هجوم استفاده می کنند . گاهی با تکرار ایده یا شعار ساده می توان به جزئی از حقیقت یک عمل رسید و روش منحصر به فرد و قابل ملاحظه ای برای رسانه های اجتماعی ایجاد نمود . تکرار تبلیغات بدون کیفیت کالاها ، تبلیغات دروغ محسوب می شود و شعارها و کمپین های تبلیغاتی با استفاده از رسانه ها دائما در حال تلاش هستند و مردم را مانند یک طعمه دنبال می کنند و به فکر زمینه سازی و ایجاد روشهایی برای سودهی بیشتر خودشان هستند . بعضی از شرکت ها با تکرار تبلیغات به صورت غیرمستقیم می خواهند سود بیشتری کسب کنند . شعارهای جمله ای ، کلیدی هستند تا تصور واضحی از یک برند را برای مردم انتشار دهند . این شعارها برای اهداف معینی طراحی می شوند که هر چه جذاب تر باشند نفوذ بیشتری بر روی مخاطب دارند . یکی دیگر از شیوه های تبلیغاتی استفاده از بازیگران و شخصیت های مشهور برای تبلیغات تجاری است اما گاهی با استفاده از شخصیت های معروف مردم را فریب می دهند و کالاهای بی کیفیت به مردم می فروشند . در واقع با استفاده از نام های برندها یا محصولات در فیلم ها یا سریال ها و برنامه های تلویزیونی به طور غیرمستقیم محصولات و برندهای خود را تبلیغ می کنند . انتشار مستقیم تبلیغات روشی دیگر است که با استفاده از تصاویر یا توضیحات کوتاه و مختصر درباره کالا به تبلیغ می پردازند .اگر روش انتشار مستقیم با رورش انتشار با استفاده از شخصیت های معروف ادغام شود پیام رساتر و موثرتر به گوش مخاطب خواهد رسید .
تبلیغات پوششی و جایگزین :

برخی از کشورهای تبلیغات همچون محصولات الکلی و یا دخانیات را ممنوع اعلام نموده است به همین علت برندهای پوششی و جایگزین به میان آمده است که با استفاده از روشهای خاص به تبلیغ محصول پوششی می پردازند که یادآور همان محصول ممنوعه می باشد .
تبلیغات پیکسلی :

این روش از تبلیغات نیز از طریق اینترنت صورت می گیرد و بهای تبلیغات بر اساس تعداد پیکسل های اشغال شده توسط کلمات مورد تبلیغ محاسبه می گردد.
تبلیغات حمامی :

یعنی تبلیغات در فضاهای عمومی و استراحت گاه ها
تبلیغات موبایلی :

یک از موثرین و در عین حال مزاحمترین نوع تبلیغات است . چون امروزه همه افراد با موبایل سرو کار دارند و وقتی پیامی یا تماسی با موبایل شان برقرار می شود قطعا آن را مشاهده می کنند پس این تبلیغات را حتی شده برای مکثی کوتاه ملاحظه می نمایند و یکی از روشهای مفید و موثر برای بازاریابی و جذب مخاطب محسوب شود .
منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب

_________________
تابلوسازی
تابلو مغازه


بالا
 مشخصات  
 
 
 
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 1 پست ] 

اطلاعات

تعداد صفحات: صفحه 1 از 1

    

تعداد پست ها:  1 پست


کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان مدير انجمن: شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
جستجو براي:
انتقال به:  
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  

کپی رایت

 
yukari

Powered by : phpBB | Style by: Meis@M & GOD send
Persian Translation : www.phpBB.Maghsad.com | New Zeland Shuttle